söndag 11 maj 2008

Sexy mama

Idag at work! Makeup by Ling, stulen från Charmbracelet as always.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh älskar din blogg och vad sött du skrev om mig! Ska du jobba nått på Model House mer eller? Vi får ta en fika eller shoppingtur nån dag! Eller gå ut o festa hade ju så trevligt sist kram kram /Ling

Princess Elina sa...

Vad gullig du är:) Nu har jag fullt upp med Niveajobb ett tag framöver så inte på ett tag iaf. Om du har tid och lust kan du ju komma förbi mig och luncha imorrn, jag jobbar på Kicks Avenyn och det ligger ett jättesött ekologiskt cafe/lunchställe bredvid!

Princess Elina sa...

Vad gullig du är:) Nu har jag fullt upp med Niveajobb ett tag framöver så inte på ett tag iaf. Om du har tid och lust kan du ju komma förbi mig och luncha imorrn, jag jobbar på Kicks Avenyn och det ligger ett jättesött ekologiskt cafe/lunchställe bredvid!