torsdag 22 maj 2008

Gnäll

Idag har varit en riktigt bajsdag, ni kan inte tänka er hur jävla mycket skit man får ta som försäljare ibland. Visst väger de snälla och underbara kunderna upp assholen men idag har det i princip enbart varit otrevliga människor på mitt jobb. Som överklasstanten som skällde ut mig för att jag anklagat henne för att köpa deodorant på Coop. Nejdå, överklasstanten hade visst hittat sin dyra och fina deo på NK. Eller kvinnan som skriker "JAG VILL VARA IFRED!" när jag snällt frågar om hon vill ha hjälp. Eller folk som inte svarar och totalt ignorerar en när man säger hej. Eller...

So please, säg åtminstone hej och kosta på er ett leende nästa gång ni är inne i en butik, försäljare bits inte. (Detta gäller förvisso inte blodsugande tele2försäljare. Blunda och spring!)

Inga kommentarer: