onsdag 14 maj 2008

Elina loves Nivea

Idag har jag varit på en utbildning för Nivea Sun, jag har fått lära mig en massa nyttigt, träffat helt underbara och inspirerande människor, ätit god mat och fått världens mest fantastiska goodiebag!

Det här är vad den innehöll, only fullsize!:

My Silhouette!
Nivea Soft, I Love Design Edition (har nog inte kommit ut i butik än, men den är hjärtmönstrad och ursöt!)
Pearl&Beauty Creme Oil
DNAge Cell Renewal Anti-Age Body Care
Oxygen Power Reviving Day Care (ska även få nattcremen skickat till mig)
Double Effect Deo
DNAge Cell Protection Anti-Age Face Sun Cream Spf 30
Light Feeling Sun Lotion Spf 20 (och en mini)

Caring Sun Lotion Spf 15
Childrens Sun Lotion Spf 50
Childrens Sun Spray Spf 20

Moisturising After Sun Lotion
Tan Prolonging After Sun Lotion (en ny produkt som ska förlänga brännan!)
Quick&Easy Self Tan Spray for the body
Sun Touch Self-tan Wipes Face & Body
Carotene Sun Lotion Spf 4

PLUS:

Beauty Lift Foundation

Calcium Power Nail Polish, tex klassiskt röda Cardinal
Turbo Power Nail Polish, tex Turbo Metal
Colour Mini Nail Polish, Yellow Sparkle som verkligen är gul-gul
Volume Shine Ultra Glossy, tex den perfekta nudefärgen Tea Rose
Colour Passion Lipstick, idag har jag testat Marylinröda Rouge Sparkle, fantastiskt pigment och hållbarhet!

Volume Shine Lipgloss, Volum Kiss
Volume Shine Lipgloss, Volum Pure
Volume Shine Glacé Lipgloss, Sorbet

Ideal Revolution Mascara
Double Black Designer Mascara

Stay On Lipliner
Stay On Eyepencil
Soft Liner

Ideal Finish Powder
Stay Real Compact
Stay Real Blush, mitt favoritrouge, lovely!
Stay On Coverstick
Eyeshadow Mono
Eyeshadow Duo

Extremt, extremt generöst! Så Niveas försäljare vet verkligen vad de pratar om eftersom de har chansen att prova alla produkter, och inte via pyttetester utan fullsizeprodukter. Dessutom kan jag avslöja att Nivea kommer komma ut med nya trioskuggor i fyra olika färger, och ska dessutom arbeta med och uppgradera hela sitt makeupsortiment.

6 kommentarer:

Anonym sa...

oh, har du kontakter på nivea minsann? något för vårat bloggkalas med goodiebags kanske?

Makeupstuff sa...

Tack för inlägget i min blogg Makeup & Stuff. Den är igång nu igen :)

http://makeupstuff.blogspot.com/

Princess Elina sa...

Vintage darling: Oh, det kanske inte skulle vara alldeles omöjligt. Jag vet att de ibland bidrad med saker till goodiebags i mån av tillgång till produkter, men som det är nu är de tyvärr inte så vana att jobba med oss bloggare, än.

Princess Elina sa...

makeupstuff: ÅH! Jag har saknat dig! Gud vad kul att du har kommit igång igen:)

Anonym sa...

lart mycket

Anonym sa...

mycket intiresno, tack