onsdag 7 maj 2008

Bare Escentuals


Köpstopp? Moi? Skojar du?! Jag har varit väldigt sugen väldigt länge på att pröva I.Ds mineralmakeup, efter en del misslyckanden med Everydayminerals, Madminerals, Fyrinnae, Isadora osv men blivit avskräckt av det löjligt höga priset.

Därför var det ju perfekt att jag hittade ett Get Started Kit på Lime Beauty. $60+$15 i frakt blir $75, alltså cirka 450 svenska kronor, och det är bara 50 mer än enbart en foundation kostar här i Sverige. Thank God att dollarn är låg! Förhoppningsvis så går allt som det ska med leverans, och jag håller tummarna för att jag inte fastnar i tullen.


Det här är vad som ingår:

Two shades of bareMinerals SPF 15 Foundation: Fairly Light / Light (Size: 0.06 oz)
bareVitamins Skin Rev-er Upper
Mineral Veil (Size: 0.06 oz)
Warmth All Over Face Color (Size: 0.06 oz)
Flawless Application Brush
Full Coverage Kabuki Brush
Maximum Coverage Concealer Brush
How-to DVD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Undrar bara hur lång tid det tog innan ditt Bare Escentuals smink kom fram?

Princess Elina sa...

Nu var det ju ett tag sen men om jag inte minns helt fel tog det iaf inte över tvp veckor för det att komma fram!