söndag 30 september 2007

Lördagsaktiviteter

Well, jag kommer väl få skrumplever, men roligt har jag åtminstone haft! Igår drinkade jag med trevligt sällskap i Lerum och skuttade sen ut för att träffa min scottish friend utanför Park Lane. Men jag vet inte, det är inte riktigt min tekopp faktiskt. Det var nån som sa att det kändes lite som Finlandsfärjan där och jag är beredd att hålla med. Därför skuttades det till Rubinen istället för intag av vin. Detta fick dock ske på rummet eftersom hotellbaren var stängd på grund av den sena timman. Jag som hade velat sitta och dricka rödvin, se svår ut och röka cigaretter med munstycke.

Och rummet var hur fint som helst, fatta att det vi bodde i kostade typ 2000 pix per natt. Det är ju åtminstone ett par riktigt heta skor! Fast det bästa var nästan frukosten, vem älskar inte hotellfrukostar? Färskpressad juice som är min nya last+äggröra+melon is the shit!

Inga kommentarer: