måndag 1 oktober 2007

Införskaffat under veckan 1



En del av det jag lagt min första lön på. Jag håller på att lära mig kameran, så ursäkta att bilderna kanske inte är helt bäst.

1. Världens finaste mintgröna skor i läder. De är i sjukt bra skick, jag kan inte tänka mig att de blivit använda mer än ett par gånger. Jag vet dock inte riktigt vilket årtionde de kommer ifrån men skulle tippa på mellan 20- och 30-talet. Är det någon som har mer koll än mig? 80 pix på GPs loppis
2. Vid kaftan från myrorna med små bjällror på. Lovely! Kommer från Myrorna och kostade 85 pix
3. Fantastisk kjol från 50-talet, med kurbitsmålningar! Myrorna, 105 pix.
4. Min nya favoritjacka, i skinn. Den sitter helt perfekt och har en lite mer feminin skärning, precis en sån jag letat efter! 100 pix på GPs loppis. 100!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar långklänningen

Princess Elina sa...

Visst är den söt:) Dessutom är den hur skön som helst att ha på sig, så jag tror att jag kommer bo i den i höst.