söndag 21 oktober 2007

Birthday Party!


Skulle du våga ta emot paket av de här människorna?
At the train

Essy hade gjort det jättefint och varit ambitiös och fixat popcorn och grejer!

Paketöppning

Paketöppning 2

Och fröken Sverige-leendet

Drunken grown-up. Runt 9-tiden.

Jag fick en jättefin hemmafruvippa, en hjärtspegel, en ponypåse och världens finaste armbandsur från 1932 av Essy!

Essys armbandsur+mitt!

Elina och ett stycke dammvippa.

Det är bara de tuffa flickorna som röker.

Hej-jag-har-rymt-från-mentalsjukhusetposen vs at-the-toiletposen.

Hela kvällen fick jag göra sådär!

I de första paketen låg det piggelin och Absolut Pears som avnjöts, tillsammans, under kvällen.

Jag vill äta upp Essys halsband.

Dammvippan var mycket populär.

Yey!

Alla ville leka med den!

Sen skuttade vi iväg till Respekt där jag blev bjuden på en Strawberry Daiquiri av det snälla sällskapet! Efter det så skulle Essy klättra på nånting, och jag dokumentera det. Eh, ja, här är resultatet.

...och här.

På efterfest. Med keps!?

Där intogs det mer rosévin.

Och såhär blev resultatet. Uppenbarligen inte nykter. Och med cykelsällskap att vänta.

Inga kommentarer: