onsdag 11 juni 2008

Cherry Culture


Hos Cherry Culture kan man hitta märken som NYX Cosmetics, Beauty Blender, Bloom Cosmetics, Crazylibellule and Poppies, Eyeko, Jelly Pong Pong, Juice Beauty, MOR Cosmetics plus en hel del mer. Eftersom dollarn är så låg kan man göra superfynd här och nu får man dessutom 20 % rabatt om man använder koden ovanför!
Jag beställde sex av de populära trioskuggorna från NYX och både läppennor (kostar $1 och dessutom 2 för 1) och läppstift därifrån. Dessutom så fick ett Organic To Go-kit från Juice Beauty för $29 följa med också. Min mamma tycker om det, jag är däremot inte så imponerad.

7 kommentarer:

Malena Dahl sa...

Tack för tipset! Mabn ska verkligen passa på att shoppa amerikanskt nu eller varför inte resa dit nu när dollarn är så låg ;-)

Kram på dig!

Princess Elina sa...

En resa dit hade inte varit helt fel, tyvärr så tillåter min ekonomi mig bara att shoppa därifrån, men det är inte fy skam heller:)

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll :)

Anonym sa...

Hur lång tid tog det för dig att få dina varor från cherryculture ungefär?...//Linda

Princess Elina sa...

Linda, jag tror att det tog något kortare tid än två veckor.

Anonym sa...

Hej du! Brukar kika in på din blogg ibland, du får uppdatera lite oftare tycker jag :) P&K Kicki

löf sa...

hey princess, såg på en blogg att du sökte rosa paljettconverse, och jag har sett såna:) nu var det ju ändå 3 månader sen du skrev kommentaren så du har säkert upptäckt dem men om du undgått det så vet du nu i alla fall haha